Splošni pogoji poslovanja za uporabo in/ali nakupovanje na spletni strani www.goldentree.si (v nadaljevanju: splošni pogoji poslovanja).

1. Uvod

Splošni pogoji poslovanja veljajo za uporabo spletne strani www.goldentree.si, spletne trgovine družbe Golden Tree d.o.o. (v nadaljevanju: spletna trgovina) in/ali nakupovanje blaga, objavljenega na spletni strani.

Z uporabo spletne strani potrjujete, da ste seznanjeni s splošnimi pogoji poslovanja in da z njimi soglašate. Pri uporabi spletne strani vas zavezujejo tudi vsi ostali dokumenti, omenjeni v splošnih pogojih poslovanja, predvsem politika piškotkov in politika varstva zasebnosti, zato vas pozivamo, da jih pred uporabo skrbno preberete. Če se s splošnimi pogoji poslovanja, politiko piškotkov ali politiko varstva zasebnosti ne strinjate, spletne strani ne smete uporabljati. Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate splošne pogoje poslovanja, politiko piškotkov in politiko varstva zasebnosti.

Vse vsebine, objavljene na spletni strani, so last podjetja Golden Tree d.o.o., Alpska cesta 43, 4248 Lesce (v nadaljevanju: podjetje ali Golden Tree d.o.o.) in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene. Brez naše privolitve jih ni dovoljeno kopirati, razmnoževati ali distribuirati na kakršenkoli način.

Družba Golden Tree d.o.o., si pridržuje pravico do spremembe vsebin, objavljenih na spletni strani www.goldentree.si.

Dostopnost informacij

Zavezujemo se, da vam bomo ves čas zagotavljali naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (firma, sedež, poslovni naslov, registrska številka);
  • kontaktne podatke, ki vam omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo z nami (e-pošta, poslovni naslov);
  • bistvene značilnosti blaga;
  • dostopnost blaga (vsako blago, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bilo dostopno v razumnem roku);
  • pogoje dostave blaga (način, kraj in rok dostave);
  • jasno in nedvoumno določene cene blaga ter podatek o tem, ali prikazane cene že vsebujejo davek in strošek dostave);
  • način plačila in dostave;
  • časovno veljavnost ponudbe;
  • pogoje in rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe ter informacije o stroških, ki so povezani s tem;
  • pojasnilo o pritožbenem postopku, vključno s kontaktnimi podatki, kamor lahko oddate pritožbo.

2. Naročanje blaga 

Podatki, ki jih vsebuje spletna stran in določila splošnih pogojev poslovanja predstavljajo ponudbo za prodajo. Šteje se, da je pogodba za nakup blaga z nami sklenjena po oddaji vašega naročila, ko od nas prejmete elektronsko sporočilo, ki potrjuje, da smo prejeli vaše naročilo.

Pogodba za nakup blaga poleg vašega naročila in potrditve naročila z naše strani vključuje tudi te splošne pogoje poslovanja, ki so vam dostopni na spletni strani, prejmete pa jih tudi skupaj s potrditvijo naročila.

Vedno si bomo prizadevali za obdelavo vseh prejetih naročil, vendar se lahko pojavijo izredne okoliščine (npr. naročila, prejeta v določenem obdobju, presegajo zalogo določenega blaga). V primeru izrednih okoliščin si pridržujemo pravico, da kadarkoli delno ali v celoti zavrnemo obdelavo naročila potem, ko je bila potrditev naročila že poslana. V teh primerih vas bomo o našem (delnem ali popolnem) odstopu od pogodbe nemudoma obvestili, pri tem pa ne nosimo nobene odgovornosti do vas ali do katerekoli tretje osebe. Blaga, ki je bilo del vašega naročila in je predmet našega odstopa v skladu s tem odstavkom, nismo dolžni dobaviti, razen če je bila odprema posameznega blaga potrjena v ločenem potrdilu o odposlani pošiljki.

Pri naročilu preko spletnega obrazca je za potrebe brezplačnega obveščanja o poteku naročila obvezna navedba elektronskega naslova in telefonske številke.

2.1. Postopek nakupa oz. naročila

Nakup na spletni strani izvedete tako, da sledite postopku oddaje naročila, in sicer:

  • Izbira blaga: Na spletni strani izberete ustrezno blago in želeno količino, nato pa s klikom na gumb DODAJ V KOŠARICO dodate blago v svojo virtualno košarico. 
  • Vnos podatkov: Nadaljujete s klikom na gumb NA BLAGAJNO, kjer vpišete svoje podatke, se odločite za način plačila in izberete dodatne storitve v povezavi z dostavo. Pred oddajo naročila lahko specifikacijo naročila (blago, količina, cena …) kadarkoli preverite.
  • Oddaja naročila: S klikom na gumb NAROČILO Z OBVEZNOSTJO PLAČILA bo vaše naročilo oddano, obenem pa to pomeni, da se strinjate z obveznostjo plačila. Preusmerjeni boste na spletno stran s sporočilom, da je vaše naročilo sprejeto. Poleg tega boste na vpisan elektronski naslov prejeli potrdilo o naročilu z vsemi podatki (vrsta blaga, količina in cena, vključno s stroški dostave) skupaj s kopijo splošnih pogojev poslovanja v PDF obliki.
  • Odpošiljanje: V skladu z rokom, določenim v drugem odstavku te točke splošnih pogojev poslovanja, bomo pripravili in odposlali blago z dogovorjeno metodo pošiljanja. O tem vas bomo obvestili z elektronskim sporočilom, ki bo vsebovalo potrdilo o odposlani pošiljki in spletno povezavo za sledenje pošiljki. Z oddajo naročila se obvezujete, da boste paket prevzeli. V primeru, da paketa ne prevzamete, poravnate tudi stroške, ki so zaradi tega nastali.
  • Preklic/sprememba naročila: Če svojega naročila ne prekličete, se smatra za potrjeno. Preklic izvedete tako, da na elektronski naslov info@goldentree.si pošljete zahtevek za preklic naročila skupaj s številko naročila, ki ga preklicujete. Naročilo lahko tudi spremenite, in sicer tako, da na spletni strani oddate novo naročilo z novimi podatki, na elektronski naslov info@goldentree.si pa pošljete zahtevek za preklic naročila skupaj s številko naročila, ki ga preklicujete. Sprememba naročila je možna do 7. ure zjutraj naslednjega delovnega dne od oddaje naročila.

Prizadevamo si, da bi bila vsa naročila obdelana in odposlana najkasneje v treh delovnih dneh od datuma oddaje naročila. Kljub temu se lahko zgodi, da zaradi nepredvidenih okoliščin vašega naročila ne bomo mogli obdelati in odposlati v omenjenem roku, o čemer vas bomo nemudoma obvestili in poskrbeli, da bo vaše naročilo odposlano v najkrajšem možnem času. Datum dostave je lahko odvisen tudi od ponudnika dostavnih storitev.

Za pravne osebe veljajo enaki pogoji naročanja in plačila blaga, kot so določeni v 2.7. točki splošnih pogojev poslovanja.

3. Cene in akcijske ponudbe

Vse cene v spletni trgovini so izražene v evrih (EUR) in vsebujejo davek na dodano vrednost (v nadaljevanju: DDV), ne vsebujejo pa stroškov dostave. Izdani račun vsebuje poleg cene blaga tudi stroške dostave v višini, navedeni ob zaključku naročila oz. na potrdilu o naročilu.

Akcijske ponudbe (popusti) so lahko tedenske ali dnevne, oblikujejo se glede na povpraševanje in razpoložljive zaloge.

Pravne osebe oziroma drugi zavezanci za DDV morajo pri naročilu predložiti identifikacijsko oziroma davčno številko. 

3.1. Kuponi za popust

Ob naročilu lahko vnesete promocijski kupon, da se zniža vrednost blaga in posledično tudi skupna vrednost naročila.

 

Kuponi za popust (z izjemo kupona za brezplačno poštnino) ne veljajo za:

 

  • znesek poštnine,
  • znesek dodatka za plačilo po povzetju,
  • znesek storitve “Zavarovanje paketa” in za
  • znesek storitve “Express pošiljanje”.

 

Kuponi oziroma popusti se ne seštevajo, zato lahko pri posameznem naročilu uporabite samo en veljaven kupon.

4. Načini plačila

Naročilo lahko plačate na naslednje načine:

  • s kreditno kartico preko enega od naštetih ponudnikov plačilnih storitev: Paymill, Checkout.com, Stripe;
  • prek storitve PayPal s kreditno ali debetno kartico, pri čemer provizijo za storitev PayPal krijemo mi;
  • po povzetju – blago plačate kurirju Pošte Slovenije. Storitev se dodatno zaračuna v višini 0,90 EUR.

Strošek pošiljanja znaša 3,90 EUR (Pošta Slovenije). V primeru, da skupni znesek naročila znaša 100 EUR ali več, stroške dostave krijemo mi.

5. Zavarovanje paketa

Pred oddajo naročila lahko izberete možnost zavarovanja paketa, kar pomeni, da bo vaš paket zavarovan za primer izgube ali poškodbe ob dostavi. Storitev se dodatno zaračuna v višini 0,90 EUR

Storitev omogoča, da se izognete reklamacijskemu postopku pri dostavni službi in vračilu blaga na svoje stroške. V primeru, da je vaš paket izgubljen ali ste prejeli poškodovano blago, se zavezujemo, da vam pošljemo nov paket. Če je znesek naročila že poravnan, pa vam v primeru, da blaga ni več na zalogi, vrnemo denar.

Če je bil vaš paket izgubljen ali ste prejeli poškodovano blago, ste nas o tem dolžni nemudoma obvestiti na elektronski naslov: info@goldentree.si.

V primeru poškodovanega paketa ste na podlagi fotografije dejanskega stanja upravičeni do zamenjave brez predhodnega preverjanja poškodovanega blaga z naše strani. Storitev ne omogoča, da poškodovano blago obdržite. Potrebo po vračilu poškodovanega blaga naše podjetje določi glede na vrednost in stopnjo poškodbe, o čemer vas obvestimo v najkrajšem možnem času.

V primeru izgubljenega paketa bomo po prejemu vašega obvestila, da paketa niste prejeli, pri dostavni službi preverili okoliščine dostave. Ko s strani dostavne službe prejmemo potrdilo o izgubljeni pošiljki, vam nemudoma pošljemo nov paket. 

6. Express (prednostno) pošiljanje

Pred oddajo naročila lahko izberete možnost express (prednostnega) pošiljanja, kar pomeni, da je naročilo obdelano isti ali najkasneje naslednji delovni dan. Storitev se dodatno zaračuna v višini 1,90 EUR.

Če izberete možnost express (prednostnega) pošiljanja, bo vaše naročilo pripravljeno in odposlano hitreje od ostalih, toda zaradi samega postopka dostavnih služb žal ne moremo zagotoviti, da bodo tovrstna naročila dostavljena hitreje oziroma  da ne bo prišlo do zamude pri dostavi zaradi morebitnih nepredvidljivih situacij (izredne vremenske razmere, tehnične težave …). Ta možnost pomeni le, da bo naročilo z naše strani prednostno obravnavano.

7. Pridržek lastninske pravice

Pridržujemo si lastninsko pravico na prodanem blagu, ki ostane naša last tudi potem, ko vam je enkrat izročeno, vse dokler kupnine ne poravnate v celoti.

 

8. Odstop od pogodbe in vračilo blaga

8.1. Zakonska pravica do odstopa od pogodbe

Če se v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22; v nadaljevanju: ZVPot-1) štejete za potrošnika, imate pri nakupovanju v spletni trgovini  pravico, da nam v primeru pogodbe, sklenjene na daljavo, v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga na elektronski naslov info@goldentree.si sporočite, da v celoti ali delno odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Rok iz prejšnjega odstavka začne veljati naslednji dan od datuma dostave blaga. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga, ki se zaračunava po ceniku dostavne službe. Blago nam morate vrniti najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe, in sicer na naslov Golden Tree d.o.o., Alpska cesta 43, 4248 Lesce.

Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo tukaj.

Blago nam morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, opravite lahko zgolj ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Za zmanjšanje vrednosti blaga odgovarjate v primeru, da je primanjkljaj posledica ravnanja, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Blaga ne smete neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.

Izrecno vas opozarjamo, da glavnina blaga, ki je na voljo za nakup v spletni trgovini, predstavlja blago, ki je zaradi varovanja zdravja ali iz higienskih vzrokov varnostno zapečateno (npr. folija na zunanji strani embalaže, pečat pod pokrovčkom, pečatna nalepka na embalaži). V primeru, da v tovrstnih primerih po prejemu blaga odprete varnostni pečat, od pogodbe ne morete več odstopiti v skladu z ZVPot-1, razen če se glede tega posebej dogovorimo.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust ali promocijska koda, se vam vrne le dejansko plačani znesek. Če ste ob naročilu pridobili bonus v obliki brezplačnega izdelka, ste nam ob odstopu od pogodbe dolžni vrniti tudi ta izdelek.

Prejeta nakazila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša in standardna oblika dostave) vam bodo vrnjena takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe, pri čemer si pridržujemo pravico do zadržanja vračila prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga oziroma do prejema ustreznega dokazila, da je bilo blago odposlano na naš naslov. Prejeta nakazila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili, razen če ste se izrecno strinjali z uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosimo nobenih stroškov. V primeru, da nakup opravite s plačilom po povzetju, se vračilo uredi z nakazilom na transakcijski račun, ki nam ga sporočite v obvestilu o odstopu od pogodbe.

Vrnjenemu blagu mora biti priložena kopija računa in vaši osebni podatki skupaj s številko osebnega bančnega računa (IBAN), kamor vam vrnemo prejeto nakazilo.

Če blago ne deluje pravilno ali ni v skladu z vašimi pričakovanji, nam lahko kadarkoli pišete tudi preko kontaktnega obrazca ali nam pošljete sporočilo na elektronski naslov info@goldentree.si. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi blaga, poškodbam samega blaga ter morebitnim poškodbam sebe ali drugih stvari.

Razen če se o tem dogovorimo drugače, nimate pravice do odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot-1 v primeru pogodb:

  1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanja na trgu, na katerega nimamo vpliva, lahko pa nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  2. o blagu, ki je izdelano po vaših natančnih navodilih in prilagojeno vašim osebnim potrebam;
  3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  4. o opravljanju storitve, ki vas zavezuje k plačilu, če mi pogodbo v celoti izpolnimo ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi vašega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubite pravico do odstopa od pogodbe, ko jo mi v celoti izpolnimo;
  5. o dobavi zapečatenih avdio ali video posnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po prejemu poškodoval varnostni pečat;
  6. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  7. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če se je izvajanje začelo, pa tudi v primeru, ko vas pogodba zavezuje k plačilu, če:
  • ste predhodno podali izrecno soglasje za začetek izvajanja v času odstopnega roka,
  • ste privolili, da s tem izgubite pravico do odstopa od pogodbe, 
  • vam predložimo potrdilo v skladu s šestim odstavkom 132. člena ali z drugim odstavkom 133. člena ZVPot-1.

8.2. Odstop od pogodbe v posebnih primerih

8.2.1. Splošno

Če vaše naročilo vsebuje več kosov istega blaga in v skladu z navodili za uporabo blaga v 14 dneh od datuma dostave naročila ni možno uporabiti celotne naročene količine, vam omogočamo, da kljub odstranitvi varnostnega pečata na enem kosu blaga in začetku uporabe, odstopite od pogodbe in ste upravičeni do vračila celotne kupnine.

Pred potekom 14-dnevnega roka od datuma dostave naročila nas morate obvestiti o odstopu od pogodbe in nam na naslov Golden Tree d.o.o., Alpska cesta 43, 4248 Lesce, v roku 30 dni od datuma oddanega obvestila o odstopu od pogodbe vrniti celoten preostanek naročila, ki ga v skladu z navodili za uporabo blaga ni mogoče uporabiti v 14 dneh. Pri tem mora biti vse blago, za katero se objektivno pričakuje, da ga v 14 dneh od datuma dostave še niste odprli, tovarniško zaprto z varnostnim pečatom.

Če vrnete blago z vidnimi znaki uporabe oziroma ste odstranili varnostni pečat v nasprotju s prejšnjim odstavkom, do vračila celotne kupnine v skladu s točko 8.2 teh splošnih pogojev poslovanja niste upravičeni. V tem primeru vam vrnemo kupnino zgolj za blago, ki je nepoškodovano in tovarniško zaprto z varnostnim pečatom. Preostanek blaga uničimo in vam ga ne vračamo, razen če nemudoma zahtevate, da vam blago vrnemo na vaše stroške.

Primer: Če naročilo vsebuje 3 kose Golden Tree Omega 3, vam bo celotna kupnina vrnjena samo v primeru, da nas pred iztekom 14-dnevnega roka od datuma dostave obvestite o odstopu od pogodbe in nam na naslov, naveden v prejšnjem odstavku, vrnete dve polni, nepoškodovani in tovarniško zapečateni škatlici Golden Tree Omega 3 ter eno odprto škatlico s preostankom, ki ga v 14 dneh niste porabili, saj je v prvem mesecu glede na predpisana navodila za uporabo dovoljeno zaužiti samo od 30 od 60 kapsul (2 kapsuli na dan), ki jih vsebuje eno pakiranje Golden Tree Omega 3.

Če vrnete več kot eno na pol prazno škatlico Golden Tree Omega 3 po 14-ih dneh uporabe ali če je blago poškodovano oziroma ste odstranili varnostni pečat v nasprotju z določili tega člena, do povračila celotne kupnine niste upravičeni. V primeru, da vrnete blago z vidnimi znaki uporabe, vam vrnemo kupnino zgolj za blago, ki je nepoškodovano in tovarniško zaprto z varnostnim pečatom. Preostanek blaga uničimo in vam ga ne vračamo, razen če nemudoma zahtevate, da vam blago vrnemo na vaše stroške.

Institut odstopa od pogodbe v skladu s to točko splošnih pogojev poslovanja lahko uporabite samo v primeru prvega nakupa posameznega blaga. Pri vseh nadaljnjih naročilih enakega blaga instituta odstopa od pogodbe v skladu s to točko splošnih pogojev poslovanja ne morete uporabiti, saj ste že pri prvem naročilu ugotovili naravo, lastnost in delovanje blaga, lahko pa odstopite od pogodbe v skladu s splošnimi pogoji, ki so določeni v točki 8.1. 

Glede vprašanj, ki niso urejena v tej točki, se smiselno uporabljajo določila točke 8.1.

8.2.2. Nakup Complete Biotics / Premium Collagen Complex / Alpha Man / Active Move / Active Burn / Liver Complex / Sleep Well / Ageless / Spotless / Bloom / My Cycle/ / Gut Restore / Be Brain / Oral Biotics / Scent / Nighttime Burn / Collagen Derma Lift / Revitally / Q10

Točka 8.2.1. velja tudi za nakup večje količine blaga: Complete Biotics / Premium Collagen Complex / Alpha Man / Active Move / Active Burn / Liver Complex / Sleep Well / Ageless / Spotless / Bloom / My Cycle / Gut Restore / Be Brain / Oral Biotics / Scent / Nighttime Burn / Collagen Derma Lift / Revitally / Q10. V primeru nakupa omenjenega blaga rok za odstop od pogodbe znaša 60 dni od datuma dostave naročila. Preostanek blaga, ki ga v skladu z navodili za uporabo ni mogoče porabiti pred potekom 60-dnevnega roka od datuma dostave naročila, pa nam morate vrniti v roku 30 dni od datuma oddanega obvestila o odstopu od pogodbe.

8.2.3. Nakup programa Popolna Bejba

Pri nakupu programa Popolna Bejba je možno vračilo celotne kupnine tudi v primeru, ko nam posredujete rezultate uspešne preobrazbe, ki ste jih dosegli s pomočjo omenjenega programa, o čemer se posebej dogovorite z nami (npr. slike prej/potem, zgodba …).

Če po uspešni preobrazbi želite vračilo kupnine, to sporočite na naš elektronski naslov info@goldentree.si. S tem se strinjate, da vaše rezultate, zgodbo in ostalo gradivo uporabimo v oglaševalske namene in tako avtorske pravice za uporabo tega gradiva prenesete na družbo Golden Tree d.o.o.

Če se s temi pogoji ne strinjate, vračilo kupnine ni mogoče.

9. Uveljavljanje zahtevkov v primeru neskladnosti blaga

9.1. Pogodba o dobavi blaga

Kot potrošnik imate pravico, da ob upoštevanju določil ZVPot-1 v primeru sklenitve pogodbe o dobavi blaga uveljavljate svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga. 

Podjetje vam mora dobaviti blago, ki izpolnjuje zahteve za subjektivno in objektivno skladnost blaga, kot je v primeru pogodbe o dobavi blaga, opredeljeno v ZVPot-1, ko je to primerno. 

Podjetje odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki se odkrije ob dobavi oziroma se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

Svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga lahko uveljavljate, če nas o neskladnosti obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko ste neskladnost odkrili. V obvestilu, ki ga pošljete na naš elektronski naslov info@goldentree.si, natančno opišite neskladnost. Obvestilu morate priložiti račun ali številko naročila. Omogočiti nam morate, da blago, za katero uveljavljate zahtevek iz naslova neskladnosti, pregledamo. Če neskladnosti blaga ne priznamo, vam bomo v roku 8 dni podali pisni odgovor.

Ne odgovarjamo za neskladnost blaga, ki se pokaže po dveh letih od datuma prejema blaga.

Pravice do vzpostavitve skladnosti, ki izhajajo iz ZVPot-1, prenehajo v dveh letih od dneva, ko ste nas obvestili o neskladnosti blaga.

V primeru, da ste nas o neskladnosti blaga obvestili in vašega zahtevka nismo zavrnili, ste pod pogoji, ki jih določa ZVPot-1 in v sledečem vrstnem redu, upravičeni da:

  1. zahtevate brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga,
  2. zahtevate znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopite od prodajne pogodbe in zahtevate vračilo plačanega zneska.

Pogoje in rok za vzpostavitev skladnosti podrobneje določa ZVPot-1, ki med drugim določa, da lahko kupec:

  • od prodajalca zahteva, da v razumnem roku, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga. Rok lahko prodajalec podaljša za največ 15 dni, in sicer glede na naravo, kompleksnost blaga, resnost neskladnosti itd. O podaljšanju roka mora prodajalec obvestiti kupca pred potekom 30-dnevnega roka;
  • izbere med popravilom ali zamenjavo blaga z novim, razen če je izpolnitev nemogoča ali ob upoštevanju vseh okoliščin predstavlja nesorazmerne stroške v primerjavi z drugim zahtevkom. 

Ne glede na vse zapisano lahko odstopite od pogodbe in takoj zahtevate vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od datuma dobave blaga.

Uveljavljanje pravice iz naslova neskladnosti blaga natančneje urejajo določila ZVPot-1.

9.2. Pogodba o dobavi digitalne vsebine ali digitalnih storitev

Kot potrošnik imate pravico, da ob upoštevanju določil ZVPot-1 v primeru sklenitve pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve uveljavljate svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga. 

Podjetje vam mora dobaviti blago, ki izpolnjuje zahteve za subjektivno in objektivno skladnost, kot je v primeru pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, opredeljeno v ZVPot-1, kadar je to primerno.

Podjetje odgovarja za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki se pokaže ob dobavi ali v roku dveh let od dobave blaga.

V primeru enkratne dobave digitalne vsebine ali digitalnih storitev lahko svoje pravice iz naslova neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve uveljavljate, če nas o neskladnosti obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko ste neskladnost odkrili. V obvestilu, ki ga pošljete na naš elektronski naslov info@goldentree.si, morate natančno opisati neskladnost. Obvestilu morate priložiti račun ali številko naročila. Omogočiti nam morate, da blago, za katero uveljavljate zahtevek iz naslova neskladnosti, pregledamo. Če obstoja neskladnosti blaga ne priznamo ali je le-ta sporen, vam bomo v roku 8 dni podali pisni odgovor.

Ne odgovarjamo za neskladnost blaga, ki se pokaže po dveh letih od datuma dobave digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Pravice do vzpostavitve skladnosti, ki izhajajo iz ZVPot-1, prenehajo v dveh letih od datuma, ko ste nas obvestili o neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve.

V primeru, da ste nas o neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve obvestili in vašega zahtevka nismo zavrnili, ste pod pogoji, ki izhajajo iz ZVPot-1 in v sledečem vrstnem redu upravičeni, da:

  1. zahtevate brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  2. zahtevate znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopite od prodajne pogodbe in zahtevate vračilo plačanega zneska.

Pogoje in roke za vzpostavitev skladnosti podrobneje določa ZVPot-1, ki med drugim določa, da lahko kupec zahteva vzpostavitev skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve, razen ko to ne bi bilo mogoče ali bi to podjetju povzročilo nesorazmerne stroške, pri čemer je treba upoštevati vse okoliščine primera, vključno s pomenom skladnosti in z vrednostjo digitalne vsebine ali storitve v primeru skladnosti. Podjetje vzpostavi skladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve v razumnem roku od trenutka, ko je potrošnik podjetje obvestil o neskladnosti, in sicer brezplačno in brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Sorazmerno znižanje kupnine lahko zahtevate, če je bila digitalna vsebina ali digitalna storitev dobavljena proti plačilu kupnine oziroma odstopite od pogodbe, če:

  • vzpostavitev skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve ni mogoča ali je nesorazmerna v skladu s prejšnjim odstavkom;
  • ne vzpostavimo skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve v skladu s prejšnjim odstavkom;
  • digitalna vsebina ali digitalna storitev ostaja neskladna kljub poskusu vzpostavitve skladnosti;
  • je narava neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od pogodbe;
  • smo izjavili oziroma je iz okoliščin razvidno, da ne bomo vzpostavili skladnosti digitalne vsebine ali storitve v razumnem roku ali brez neznatnih nevšečnosti za potrošnika.

Ne glede na vse zapisano lahko odstopite od pogodbe in takoj zahtevate vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od datuma dobave digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Uveljavljanje pravice iz naslova neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve natančneje urejajo določila ZVPot-1.

10. Ocenjevanje blaga

Vsi obiskovalci spletne strani lahko oddajo oceno za objavljeno blago. Ocena ni povezana z uporabniškim računom. 

Vsako prejeto oceno pred objavo ročno pregledamo in preverimo. Pri tem preverimo vsebino ocene – ali se vsebina ocene sklada z oceno (število zvezdic). Filtrirane ocene niso vključene v prikazano skupno oceno.

Pridržujemo si pravico do zavrnitve objave komentarjev/ocen, za katere presodimo, da:

  • bi lahko huje vznemirili, izzvali, napadali ali žalili druge;
  • so rasistični, seksistični, homofobični, brez vsakršne povezave z objavljeno vsebino;
  • namigujejo na spolnost, predstavljajo zlorabo ali so kako drugače neprimerni;
  • vsebujejo surove kletvice ali druge očitno žaljive besede;
  • kršijo predpise, zagovarjajo ali spodbujajo nezakonito ravnanje, kar se nanaša zlasti na kazniva dejanja zoper čast in dobro ime, druga kazniva dejanja ali nedopusten poseg v osebnostne pravice ter kršitev avtorskih in sorodnih pravic;
  • predstavljajo oglaševanje blaga drugih ponudnikov;
  • vsebujejo kontaktne podatke, kot so telefonska številka, poštni naslov ali elektronska pošta in druge osebne podatke, ki niso javno objavljeni;
  • vsebujejo povezave do drugih spletne strani;
  • so zapisani v drugem jeziku in ne v slovenščini;
  • opisujejo ali spodbujajo dejavnosti, ki bi lahko ogrozile varnost ali blagostanje drugih ljudi;
  • veljajo za neželena sporočila, t. i. “spam” (večkrat objavljena sporočila z isto ali podobno vsebino) ali
  • ne sledijo nosilni zadevi na spletni strani.

Vse komentarje, kjer se ocena (število zvezdic) in vsebina mnenja ujemata in ne kršijo v prejšnjem odstavku zapisanih pogojev – ne glede na to, ali gre za pozitivno ali negativno oceno, objavimo na spletni strani. 

11. Odgovornost

Za zaplete ali težave, ki bi nastale ob uporabi blaga v nasprotju z navodili za uporabo oziroma ob kakršni koli drugi morebitni nepravilni uporabi blaga, ne odgovarjamo. Prav tako zaposleni v centru za pomoč uporabnikom spletne trgovine niso pristojni za osebno reševanje morebitnih zapletov ali težav glede uporabe blaga.

Odgovorni nismo niti za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani, morebitno netočnost informacij ali za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi netočnih ali nepopolnih informacij.

Pridržujemo si pravico do odstopa od pogodbe oz. realizacije naročila, če nastane bistvena ali očitna napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih podjetje ne bi pristalo na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.

Naša komunikacija s strankami poteka izključno prek spletne trgovine, elektronske pošte in SMS sporočil.

12. Pritožbe in spori

12.1. Splošno

Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prizadevamo si k izpolnjevanju svoje dolžnosti – vzpostavitev učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in določitev osebe, s katero se v primeru težav lahko povežete prek telefona ali elektronske pošte. Pritožbo lahko oddate pisno po elektronski pošti na naslov: info@goldentree.si. Najkasneje v roku treh delovnih dni vam bomo potrdili, da smo pritožbo prejeli in vas hkrati obvestili, kako dolgo jo bomo obravnavali, poleg tega pa vas bomo ves čas obveščali o poteku postopka.

Po svojih najboljših močeh si prizadevamo za sporazumno reševanje morebitnih sporov.

12.2. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko sprožili v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15; v nadaljevanju: ZisRPS). Kot ponudnik blaga v spletni trgovini na območju Slovenije in na spletni strani objavljamo povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma vam je na voljo TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz ZIsRPS ter Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter o spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Podatki o podjetju:

Golden Tree, storitve za preobrazbo, d.o.o.

Alpska cesta 43

4248 Lesce

Matična številka: 6708501000

ID za DDV: SI28639103 (zavezanec za plačilo davka)

Družba je registrirana pri Okrožnem sodišču v Kranju, št. SRG 2014/46021, dne 17. 10. 2014

Osnovni kapital: 7.500,00 EUR

Transakcijski račun pri Lon d. d. Kranj, št: SI56 6000 0000 0453 449

Splošni pogoji poslovanja so bili nazadnje posodobljeni 15. 6. 2023.