SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja za uporabo in / ali nakupovanje na spletni stran www.goldentree.si (v nadaljevanju: »Splošni pogoji poslovanja«)

1. Uvod

Ti Splošni pogoji poslovanja veljajo za uporabo spletne strani www.goldentree.si, spletne trgovine družbe Golden Tree d.o.o. (v nadaljevanju: »Spletna stran«) in / ali nakupovanje blaga, objavljenega na Spletni strani.

Z uporabo Spletne strani se strinjate, da ste seznanjeni s Splošnimi pogoji poslovanja in soglašate z njihovo uporabo. Pri uporabi Spletne strani vas zavezujejo tudi vsi ostali dokumenti omenjeni v teh Splošnih pogojih poslovanja, predvsem Politika piškotkov in Politika varstva zasebnosti, zato vas pozivamo, da jih pred uporabo skrbno preberete. Če se s Splošnimi pogoji poslovanja, Politiko piškotkov ali Politiko varstva zasebnosti ne strinjate, Spletne strani ne smete uporabljati. Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate te Splošne pogoje poslovanja, Politiko piškotkov in Politiko varstva zasebnosti.

Vse vsebine, objavljene na Spletni strani, so last podjetja Golden Tree d. o. o., Alpska cesta 43, 4248 Lesce (v nadaljevanju: »Podjetje« ali »Golden Tree d.o.o.«) in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene. Brez našega dovoljenja jih ne smete kopirati, razmnoževati ali distribuirati na kakršen koli drug način.

Družba Golden Tree d. o. o., si pridržuje pravico do sprememb vsebin, objavljenih na spletni strani www.goldentree.si.

Dostopnost informacij

Zavezujemo se, da vam bomo vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (firmo, sedež, poslovni naslov, registrsko številko);
  • kontaktne podatke, ki vam omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo z nami (e-pošta, poslovni naslov);
  • bistvene značilnosti blaga;
  • dostopnost blaga (vsako blago, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bilo dostopno v razumnem roku);
  • pogoje dostave blaga (način, kraj in rok dostave);
  • jasno in nedvoumno določene cene blaga in podatek o tem ali prikazane cene že vsebujejo davke in stroške dostave;
  • način plačila in dostave;
  • časovno veljavnost ponudbe;
  • pogoje in rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, ter informacije o stroških, ki so povezani s tem; ter
  • pojasnilo o pritožbenem postopku, vključno s kontaktnimi podatki, kamor lahko oddate pritožbo.

2. Naročanje blaga

Podatki, ki jih vsebuje Spletna stran in določila teh Splošnih pogojev poslovanja predstavljajo ponudbo za prodajo. Šteje se, da je pogodba za nakup blaga med nami sklenjena po tem, ko oddate svoje naročilo in od nas prejmete elektronsko sporočilo, ki potrjuje, da smo prejeli vaše naročilo.

Pogodba za nakup blaga poleg vašega naročila in naše potrditve naročila vključuje tudi te Splošne pogoje poslovanja, ki so vam dostopni na Spletni strani in vam bodo posredovani tudi skupaj s potrditvijo naročila.

Vedno si bomo prizadevali za obdelavo vseh prejetih naročil, vendar lahko obstajajo izjemne okoliščine (npr. naročila, prejeta v določenem obdobju, presegajo zalogo določenega blaga). V teh izrednih okoliščinah si pridržujemo pravico, da kadar koli delno ali v celoti zavrnemo obdelavo naročila po tem, ko je bila potrditev naročila že poslana. V teh primerih vas bomo o našem (delnem ali popolnem) odstopu od pogodbe nemudoma obvestili in v zakonsko dovoljenem obsegu izključitve odgovornosti ne nosimo nobene odgovornosti do vas ali do katere koli tretje osebe za tak odstop od pogodbe. Blaga, ki je bilo del vašega naročila in je predmet našega odstopa v skladu s tem odstavkom, nismo dolžni dobaviti, razen, če je bila odprema posameznega blaga potrjena v ločenem potrdilu o odposlani pošiljki.

Pri naročilu preko obrazca na Spletni strani je za potrebe brezplačnega obveščanja o poteku naročila obvezna navedba elektronskega naslova in telefonske številke.

Podjetje vam v skladu s prvim in drugim odstavkom 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju na trgu omogoča dostop do pogodbene dokumentacije, ki nastane po oddaji vašega naročila v Spletni trgovini. Pogodbena dokumentacija je shranjena na strežnikih Podjetja.

2.1. Postopek nakupa oz. naročila

Nakup na Spletni strani izvedete tako, da sledite postopku oddaje naročila, in sicer:

  • Izbira blaga: na Spletni strani izberete ustrezno blago in količino, ki jo želite naročiti in jih s klikom na gumb »DODAJ V KOŠARICO« dodajte v vašo virtualno košarico.
  • Vnos podatkov: nadaljujete s klikom na gumb:
    • »PRIKAŽI KOŠARICO«, kjer lahko ponovno preverite vsebino naročila, dodate kupon in nato nadaljujete na blagajno s klikom na gumb »NAPREJ NA PLAČILO«, kjer vpišete svoje podatke, se odločite za način plačila in izberete dodatne storitve v zvezi z dostavo, ter nadaljujete s klikom na gumb »Pregled naročila«. V primeru, da vaši podatki (ime, priimek, naslov …) niso v celoti vneseni oziroma so vneseni nepravilno (npr. uporaba črk pri navedbi poštne številke) vam Spletna stran ne bo omogočila nadaljevanja na pregled naročila; ali
    • »NA BLAGAJNO«, kjer vpišete svoje podatke, se odločite za način plačila in izberete dodatne storitve v zvezi z dostavo, ter nadaljujete s klikom na gumb »Pregled naročila« V primeru, da vaši podatki (ime, priimek, naslov …) niso v celoti vneseni oziroma so vneseni nepravilno (npr. uporaba črk pri navedbi poštne številke) vam Spletna stran ne bo omogočila nadaljevanja na pregled naročila.
  • Pregled naročila: pred oddajo naročila lahko specifikacijo naročila (blago, količina, cena …) in vaše vnesene podatke preverite in popravite morebitne napake. Ko odkljukate polje, s katerim se strinjate z oddajo naročila z obveznostjo plačila in kliknete na gumb »Zaključi naročilo« bo vaše naročilo oddano. Preusmerjeni boste na spletno stran s sporočilom, da je vaše naročilo sprejeto. Poleg tega boste na vpisani elektronski naslov dobili potrdilo o naročilu z vsemi podatki glede vrste blaga, količine in končne cene z vključenimi stroški dostave, skupaj s kopijo teh Splošnih pogojev poslovanja v PDF obliki.
  • Odpošiljanje: v skladu z rokom, določenim v drugem odstavku te točke Splošnih pogojev poslovanja in pri posameznem izdelku na Spletni strani, bomo pripravili in odposlali blago z dogovorjeno metodo pošiljanja, ter vas o tem obvestili z elektronskim sporočilom, ki bo vsebovalo potrdilo o odposlani pošiljki in spletno povezavo do sledenja pošiljki. Z oddajo naročila se obvezuje, da boste paket prevzeli. V primeru neprevzetja paketa nosite stroške, ki so nam nastali iz tega naslova.
  • Preklic/sprememba naročila: če vašega naročila ne prekličete, se smatra za potrjeno. Svoje naročilo lahko prekličete na elektronski naslov info@goldentree.si, kamor pošljete zahtevek za preklic naročila, skupaj s številko naročila, ki ga preklicujete, lahko pa ga tudi spremenite, in sicer tako, da na spletni strani oddate novo naročilo z novimi podatki, na elektronski naslov info@goldentree.si pa pošljete zahtevek za preklic naročila, skupaj s številko naročila, ki ga preklicujete. Sprememba naročila je možna do 7. ure zjutraj naslednjega delovnega dne po oddaji naročila.

Predviden rok dostave posameznega izdelka je naveden pri posameznem izdelku, objavljenem na Spletni strani. Prizadevamo si, da bi bili vsa naročila obdelana in odposlana najkasneje v dveh delovnih dneh od datuma oddaje naročila. Kljub temu se lahko zgodi, da zaradi nepredvidenih okoliščin vašega naročila ne bomo mogli obdelati in odposlati v tem roku, o čemer vas bomo nemudoma obvestili in poskrbeli, da bo vaše naročilo odposlano v najkrajšem možnem roku. Datum dejanske dostave uporabniku je odvisen od ponudnika dostavnih storitev.

Za pravne osebe veljajo enaki pogoji naročanja in plačila blaga, kakor so določeni v točkah 2 do 7 teh Splošnih pogojev poslovanja.

3. Cene in akcijske ponudbe

Vse cene, navedene v Spletni trgovini, so izražene v evrih (EUR) in vsebujejo davek na dodano vrednost (v nadaljevanju: »DDV«), ne vsebujejo pa stroškov dostave. Izdani račun vsebuje poleg cene blaga tudi stroške dostave v višini, navedeni na naročilu in potrdilu o naročilu.

Akcijske ponudbe (popusti) so lahko tedenske ali dnevne, oblikujejo se v odvisnosti od povpraševanja in razpoložljive zaloge.

Pravne osebe oziroma drugi zavezanci za DDV morajo pri naročilu predložiti identifikacijsko številko oziroma davčno številko.

3.1. Kuponi za popust:

Ob naročilu lahko vnesete promocijski kupon, zaradi katerega se zniža vrednost blaga in s tem tudi skupna vrednost naročila.

 

Kuponi za popust (z izjemo kupona za brezplačno poštnino) ne veljajo za:

 

  • znesek poštnine;
  • znesek dodatka za plačilo po povzetju;
  • znesek storitve “Zavarovanje paketa”; ter
  • znesek storitve “Prednostna odprema”.

 

Kuponi oziroma popusti se ne seštevajo, zato lahko pri posameznem naročilu uporabite samo en veljaven kupon.

4. Načini plačila

Naročilo lahko plačate na naslednje načine:

  • plačilo s kreditno kartico – preko enega izmed naštetih ponudnikov plačilnih storitev: Paymill, Checkout.com, Stripe;
  • plačilo preko storitve PayPal – s kreditno kartico ali debetno kartico, pri čemer provizijo storitve Paypal krijemo mi; ali
  • plačilo po povzetju – blago plačate kurirju Pošte Slovenije. Storitev se dodatno zaračuna v višini 0,90 EUR.

Strošek pošiljanja znaša 3,90 EUR (Pošta Slovenije). V primeru, da skupni znesek naročila znaša 100,00 EUR ali več, stroške dostave krijemo mi.

5. Zavarovanje paketa

Pred oddajo naročila lahko izberete možnost storitve zavarovanja paketa, kar pomeni, da bo vaš paket zavarovan za primer izgube ali poškodbe ob prejemu. Storitev se dodatno zaračuna, in sicer v višini 0,90 EUR.

Storitev omogoča, da se izognete potrebi po reklamacijskem postopku z dostavno službo in po vračanju blaga na svoje stroške. V primeru, da je vaš paket izgubljen ali poškodovan ob prejemu, se zavezujemo pod spodaj navedenimi pogoji poslati nov paket oz. v primeru že plačanega paketa, vrniti denar, če blaga ni več na zalogi.

Če je bil vaš paket izgubljen ali poškodovan ob prejemu, ste nas o tem dolžni nemudoma obvestiti na elektronski naslov: info@goldentree.si.

V primeru poškodovanega paketa, ste na podlagi fotografije stanja paketa upravičeni do zamenjave, brez predhodnega fizičnega preverjanja poškodovanega blaga z naše strani. Storitev ne omogoča, da poškodovano blago obdržite. Potrebo po vračanju poškodovanega blaga določimo mi glede na vrednost in stopnjo poškodovanosti, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem roku.

V primeru izgubljenega paketa, bomo po prejemu vašega obvestila, da paketa niste prejeli, pri dostavni službi preverili okoliščine dostave vašega paketa in vam po prejemu potrditve izgubljenega paketa s strani dostavne službe nemudoma poslali nov paket.

6. Prednostna odprema:

Pred oddajo naročila lahko izberete možnost prednostne odpreme naročila, kar pomeni, da je naročilo pripravljeno in odpremljeno iz našega skladišča isti ali najkasneje naslednji delovni dan. Storitev se dodatno zaračuna, in sicer v višini 1,90 EUR.

Ob izbiri možnosti prednostne odpreme so naročila z naše strani pripravljena in odpremljena hitreje kot navadna, vendar zaradi samega poteka pošiljanja preko dostavnih služb žal ne moremo zagotoviti, da bodo tovrstna naročila dostavljena hitreje ali da ne bo prišlo do zamude pri dostavi zaradi morebitnih nepredvidljivih situacij pri dostavni službi (izredne vremenske razmere, tehnične težave …). Ta možnost pomeni le, da bo tovrstno naročilo pri nas pripravljeno in odpremljeno kar se da hitro.

7. Pridržek lastninske pravice

Pridržujemo si lastninsko pravico na prodanem blagu, ki ostane naša last tudi potem, ko vam je izročeno, vse dokler kupnine zanje ne plačate v celoti.

  1. Odstop od pogodbe in vračilo blaga

 

8.1. Zakonska pravica do odstopa od pogodbe

Če se v skladu Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22; v nadaljevanju: »ZVPot-1«) štejete za potrošnika, imate pri nakupovanju na Spletni strani  pravico, da nam v primeru pogodb, sklenjenih na daljavo, v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga na elektronski naslov: info@goldentree.si sporočite, da v celoti ali delno odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Rok iz prejšnjega odstavka se začne šteti naslednji dan po datumu dostave blaga. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga, ki se obračunava po ceniku dostavne službe. Blago nam morate vrniti najkasneje v roku 14 dni od dne oddanega sporočila o odstopu od pogodbe, in sicer na naslov Golden Tree d.o.o., Alpska cesta 43, 4248 Lesce.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov vam je na voljo tu.

Blago nam morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, opravite lahko zgolj ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga in odgovarjate za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Blaga ne smete neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.

Izrecno vas opozarjamo, da glavnina blaga, ki je na voljo za nakup v Spletni strani, predstavlja blago, ki je zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov varnostno zapečateno (npr. folija na zunanji strani embalaže, pečat pod pokrovčkom, pečatna nalepka na embalaži). V primeru, da boste v tovrstnih primerih po prejemu blaga odprli varnostni pečat, od pogodbe ne morete več odstopiti v skladu z ZVPot-1, razen če se o tem posebej dogovorimo.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust ali promocijska koda, se vam vrne le dejansko vplačani znesek. Če ste ob naročilu pridobili bonus v obliki brezplačnega izdelka, ste nam ob odstopu od pogodbe dolžni vrniti tudi ta izdelek.

Prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave, ki jo nudimo) vam bodo vrnjena takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe, pri čemer si pridržujemo pravico do zadržanja vračila prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga oziroma do prejema ustreznega dokazila, da je bilo blago odposlano na naš naslov. Prejeta plačila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili, razen če ste se izrecno strinjali z uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosimo nobenih stroškov. V primeru, da nakup opravite s plačilom po povzetju, se vračilo uredi z nakazilom na transakcijski račun, ki nam ga sporočite v obvestilu o odstopu od pogodbe.

Vrnjenemu blagu mora biti priložena kopija računa ter vaši osebni podatki skupaj s številko osebnega bančnega računa (IBAN), kamor vam vrnemo prejeta plačila.

Če blago ne deluje pravilno ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, nam lahko kadar koli pišite tudi preko obrazca za kontakt ali pošljite sporočilo na elektronski naslov info@goldentree.si. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi blaga in poškodbam samega blaga ter morebitnim poškodbam sebe ali drugih stvari.

Razen če se o tem dogovorimo drugače, pravice do odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot-1, nimate tudi v primeru pogodb:

  1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera nimamo vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  2. o blagu, ki je izdelano po vaših natančnih navodilih in prilagojeno vašim osebnim potrebam;
  3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  4. o opravljanju storitve, ki vas zavezuje k plačilu, če mi pogodbo v celoti izpolnimo ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi vašega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubite pravico do odstopa od pogodbe, ko jo mi v celoti izpolnimo;
  5. o dobavi zapečatenih avdio ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  6. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  7. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če se je izvajanje začelo in, kadar vas pogodba zavezuje k plačilu, če:
  • ste predhodno podali izrecno soglasje za začetek izvajanja v času odstopnega roka,
  • ste privolili, da s tem izgubite pravico do odstopa od pogodbe, in
  • vam predložimo potrdilo v skladu s šestim odstavkom 132. člena ali z drugim odstavkom 133. člena ZVPot-1.

8.2. Odstop od pogodbe v posebnih primerih

8.2.1. Splošno

Če vaše naročilo vsebuje več kosov istega blaga in v skladu z navodili za uporabo blaga v 14 dneh od dne dostave naročila ni možno uporabiti celotne naročene količine, vam omogočamo, da kljub odstranitvi varnostnega pečata na enem kosu blaga in začetku njegove uporabe, odstopite od pogodbe in ste upravičeni do vračila celotne kupnine.

Pred potekom 14-dnevnega roka od dne dostave naročila nas morate obvestiti o odstopu od pogodbe in nam na naslov Golden Tree d.o.o., Alpska cesta 43, 4248 Lesce, v roku 30 dni od dne oddanega obvestila o odstopu od pogodbe vrniti celoten preostanek naročila, ki ga v skladu z navodili za uporabo blaga ni mogoče uporabiti v 14 dneh. Pri tem mora biti vse blago, za katero se objektivno pričakuje, da ga v 14 dnevih od dne dostave naročila še niste odprli, tovarniško zaprto z varnostnim pečatom.

Če vrnete blago z vidnimi znaki uporabe oziroma ste odstranili varnostni pečat v nasprotju s prejšnjim odstavkom, do vračila celotne kupnine v skladu s točko 8.2 teh Splošnih pogojev poslovanja niste upravičeni. V takem primeru, vam vrnemo kupnino zgolj za blago, ki je nepoškodovano in tovarniško zaprto z varnostnim pečatom. Preostanek blaga uničimo in vam ga ne vračamo, razen če nas nemudoma obvestite, da želite, da vam na vaše stroške vrnemo blago.

Primer: Če naročilo vsebuje 3 kose Golden Tree Omega 3, vam bo celotna kupnina povrnjena samo v primeru, če nas pred potekom 14-dnevnega roka od dne dostave naročila obvestite o odstopu od pogodbe in nam na naslov, naveden v prejšnjem odstavku, vrnete dve polni, nepoškodovani in tovarniško zapečateni škatlici Golden Tree Omega 3 ter eno odprto škatlico, s preostankom, ki ga v 14 dneh niste porabili, saj je v prvem mesecu glede na predpisana navodila za uporabo dovoljeno zaužiti samo 30 od 60 kapsul (2 kapsuli na dan), ki se nahajajo v enem pakiranju Golden Tree Omega 3.

Če vrnete več kot eno na pol prazno škatlico Golden Tree Omega 3 po 14-ih dneh uporabe ali če je blago poškodovano ali če ste odstranili varnostni pečat v nasprotju z določili tega člena, do povračila celotne kupnine niste upravičeni. V primeru, da vrnete blago z vidnimi znaki uporabe, vam vrnemo kupnino zgolj za blago, ki je nepoškodovano in tovarniško zaprto z varnostnim pečatom. Preostanek blaga uničimo in vam ga ne vračamo, razen če nas nemudoma obvestite, da želite, da vam na vaše stroške vrnemo blago.

Institut odstopa od pogodbe v skladu s to točko Splošnih pogojev poslovanja lahko uporabite samo v primeru prvega nakupa posameznega blaga. Pri vseh nadaljnjih naročilih in nakupih enakega blaga instituta odstopa od pogodbe v skladu s to točko Splošnih pogojev poslovanja ne morete uporabiti, ker ste že pri prvem naročilu ugotovil naravo, lastnost in delovanje blaga, lahko pa odstopite od pogodbe v skladu s pogoji, kakor so določeni v točki 8.1 teh Splošnih pogojev poslovanja.

Glede vprašanj, ki niso urejena v tej točki, se smiselno uporabljajo določila točke 8.1.

8.2.2. Nakup blaga Complete Biotics / Premium Collagen Complex / Alpha Man / Active Move / Active Burn / Liver Complex / Sleep Well / Ageless / Spotless / Bloom / My Cycle/ / Gut Restore / Be Brain / Oral Biotics / Scent / Nighttime Burn / Collagen Derma Lift / Revitally / Q10 / Slim Coffee Booster / Pure Cleanse

Točka 8.2.1. teh Splošnih pogojev poslovanja se smiselno uporablja tudi v primeru nakupa več kosov blaga: Complete Biotics / Premium Collagen Complex / Alpha Man / Active Move / Active Burn / Liver Complex / Sleep Well / Ageless / Spotless / Bloom / My Cycle/ / Gut Restore / Be Brain / Oral Biotics / Scent / Nighttime Burn / Collagen Derma Lift / Revitally / Q10 / Slim Coffee Booster / Pure Cleanse. V primeru nakupa navedenega blaga rok za odstop od pogodbe znaša 60 dni od dne dostave naročila, preostanek blaga, ki ga v skladu z navodili za uporabo blaga ni možno porabiti pred potekom 60-dnevnega roka od dne dostave naročila, pa nam morate vrniti v roku 30 dni od dne oddanega obvestila o odstopu od pogodbe.

8.2.3. Nakup programa Popolna Bejba

Pri nakupu programa Popolna Bejba je možno vračilo celotne kupnine tudi v primeru, ko nam posredujete rezultate uspešne preobrazbe, ki ste jih dosegli s pomočjo omenjenega programa, o čemer se posebej dogovorite z nami (npr. slike prej / potem, zgodba …).

Če želite po uspešni preobrazbi vračilo kupnine, nam to sporočite na naš elektronski naslov info@goldentree.si. S tem se strinjate, da vaše rezultate, zgodbo in ostale materiale uporabimo v oglaševalske namene in prenesete avtorske pravice do uporabe teh materialov na družbo Golden Tree d.o.o.

Če se s temi pogoji ne strinjate, vračilo kupnine ni možno.

9. Uveljavljanje zahtevkov v primeru neskladnosti blaga

9.1. Pogodba o dobavi blaga

Kot potrošnik imate pravico, da ob upoštevanju določil ZVPot-1 v primeru sklenitve pogodbe o dobavi blaga uveljavljate svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga.

Podjetje vam mora dobaviti blago, ki izpolnjuje zahteve za subjektivno in objektivno skladnost blaga, kakor je v primeru pogodbe o dobavi blaga, opredeljeno v ZVPot-1, kadar je to primerno.

Podjetje odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

Svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga lahko uveljavljate, če nas o neskladnosti obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko ste neskladnost odkrili. V obvestilu, ki ga pošljete na naš elektronski naslov info@goldentree.si, natančno opišete neskladnost. Obvestilu morate treba priložiti račun ali številko naročila. Omogočiti nam morate, da blago, za katerega uveljavljate zahtevek iz naslova neskladnosti, pregledamo. Če obstoja neskladnosti blaga ne priznavamo, vam bomo v roku 8 dni podali pisni odgovor.

Ne odgovarjamo za neskladnost blaga, ki se pokaže potem, ko mineta dve leti, odkar vam je bilo blago izročeno.

Pravice do vzpostavitve skladnosti, kakor izhajajo iz ZVPot-1 prenehajo v dveh letih od dneva, ko ste nas obvestili o neskladnosti blaga.

V primeru, da ste nas o neskladnosti blaga obvestili in vašega zahtevka nismo zavrnili, ste pod pogoji, ki jih določa ZVPot-1 in v spodaj zapisanem vrstnem redu, upravičeni da:

  1. zahtevate brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  2. zahtevate znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopite od prodajne pogodbe in zahtevate vračilo plačanega zneska.

Pogoje in roke za vzpostavitev skladnosti podrobneje določa ZVPot-1, in sicer med drugim določa, da lahko kupec:

  • od prodajalca zahteva, da v razumnem roku, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga. Rok lahko prodajalec podaljša za največ 15 dni, in sicer glede na naravo, kompleksnost blaga, resnosti neskladnosti itd. O podaljšanju roka mora prodajalec obvestiti kupca pred potekom 30-dnevnega roka;
  • izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim, razen če je izpolnitev nemogoča, ali predstavlja nesorazmerne stroške v primerjavi z drugim zahtevkom, ob upoštevanju vseh okoliščin.

Ne glede na vse zgoraj zapisano lahko odstopite od pogodbe in takoj zahtevate vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dne dobave blaga.

Uveljavljanje pravice iz naslova neskladnosti blaga natančneje urejajo določila ZVPot-1.

9.2. Pogodba o dobavi digitalne vsebine ali digitalnih storitev

Kot potrošnik imate pravico, da ob upoštevanju določil ZVPot-1 v primeru sklenitve pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve uveljavljate svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga.

Podjetje vam mora dobaviti blago, ki izpolnjuje zahteve za subjektivno in objektivno skladnost blaga, kakor je v primeru pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, opredeljeno v ZVPot-1, kadar je to primerno.

Podjetje odgovarja za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki obstaja ob dobavi in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

V primeru enkratne dobave digitalne vsebine ali digitalnih storitev lahko svoje pravice iz naslova neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve uveljavljate, če nas o neskladnosti obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko ste neskladnost odkrili. V obvestilu, ki ga pošljete na naš elektronski naslov info@goldentree.si, morate natančno opisati neskladnost. Obvestilu morate treba priložiti račun ali številko naročila. Omogočiti nam morate, da blago, za katerega uveljavljate zahtevek iz naslova neskladnosti, pregledamo. Če obstoja neskladnosti blaga ne priznavamo in je sporen, vam bomo v roku 8 dni podali pisni odgovor.

Ne odgovarjamo za neskladnost blaga, ki se pokaže potem, ko mineta dve leti, odkar vam je bila digitalna vsebina ali digitalna storitev dobavljena.

Pravice do vzpostavitve skladnosti, kakor izhajajo iz ZVPot-1 prenehajo v dveh letih od dneva, ko ste nas obvestili o neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve.

V primeru, da ste nas o neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve obvestili in vašega zahtevka nismo zavrnili, ste pod pogoji, kakor izhajajo iz ZVPot-1 in v spodaj zapisanem vrstnem redu, upravičen da:

  1. zahtevate brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  2. zahtevate znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopite od prodajne pogodbe in zahtevate vračilo plačanega zneska.

Pogoje in roke za vzpostavitev skladnosti podrobneje določa ZVPot-1, in sicer med drugim določa, da lahko kupec zahteva vzpostavitev skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve, razen kadar bi bilo to nemogoče ali bi podjetju povzročilo nesorazmerne stroške, pri čemer je treba upoštevati vse okoliščine primera, vključno z vrednostjo, ki bi jo digitalna vsebina ali digitalno storitev imela, če bi bila skladna in pomenom neskladnosti. Podjetje vzpostavi skladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve v razumnem roku od trenutka, ko je potrošnik podjetje obvestil o neskladnosti, in sicer brezplačno in brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Sorazmerno znižanje kupnine lahko zahtevate, če je bila digitalna vsebina ali digitalna storitev dobavljena proti plačilu kupnine, oziroma odstopite od pogodbe, če:

  • vzpostavitev skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve ni mogoča ali je nesorazmerna v skladu s prejšnjim odstavkom;
  • ne vzpostavimo skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve v skladu s prejšnjim odstavkom;
  • digitalna vsebina ali digitalna storitev ostaja neskladna kljub poskusu vzpostavitve skladnosti;
  • je narava neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od pogodbe;
  • smo izjavili ali če je iz okoliščin očitno, da ne bomo vzpostavili skladnosti digitalne vsebine ali storitve v razumnem roku ali brez neznatnih nevšečnosti za potrošnika.

Ne glede na vse zgoraj zapisano lahko odstopite od pogodbe in takoj zahtevate vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dne dobave digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Uveljavljanje pravice iz naslova neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve natančneje urejajo določila ZVPot-1.

10. Ocenjevanje blaga

Vsi obiskovalci spletne strani lahko oddajo ocene za objavljeno blago. Ocena ni povezana z uporabniškim računom.

Vsako prejeto oceno pred objavo ročno pregledamo in preverimo. Pri tem preverimo vsebino ocene – ali se vsebina ocene sklada z oceno (število zvezdic). Filtrirane ocene niso vključene v prikazano skupno oceno. Za oddajo ocen o izdelkih uporabljamo platformo Stamped in ne preverjamo ali je oseba, ki je oddala oceno posameznega izdelka, ta izdelek tudi dejansko kupila oziroma ga uporablja. Če je stranka oddala oceno izdelka v elektronskem sporočilu, s katerim smo jo zaprosili za mnenje o kupljenem izdelku, se v spletni trgovini tovrstna ocena označi z zeleno kljukico in navedbo »Preverjen kupec«.

Pridružujemo si pravico do zavrnitve objave komentarjev / ocen, za katere presodimo, da:

  • bi lahko huje vznemirili, izzvali, napadali ali žalili druge;
  • so rasistični, seksistični, homofobični, brez vsakršne povezave z objavljeno vsebino;
  • namigujejo na spolnost, predstavljajo zlorabo ali so drugače neprimerni;
  • vsebujejo surove kletvice ali druge očitno žaljive besede;
  • kršijo predpise, zagovarjajo ali spodbujajo nezakonito ravnanje, kar se nanaša zlasti na kazniva dejanja zoper čast in dobro ime, druga kazniva dejanja ali nedopustne posege v osebnostne pravice ter kršitev avtorskih in sorodnih pravic;
  • predstavljajo oglaševanje blaga drugih ponudnikov;
  • vsebujejo kontaktne podatke, ko so telefonska številka, poštni naslov ali elektronska pošta ali druge osebne podatke, ki niso javno objavljeni;
  • vsebujejo povezave na druge spletne strani;
  • so zapisani v drugem jeziku in ne v slovenščini;
  • opisujejo ali spodbujajo dejavnosti, ki bi lahko ogrozile varnost ali blagostanje drugih ljudi;
  • veljajo za nezaželena sporočila t.i. »spam«, ki so v bistvu večkrat objavljena sporočila z isto ali podobno vsebino; ali
  • ne sledijo nosilni zadevi na spletni strani.

Vse komentarje, kjer se ocena (število zvezdic) in vsebina mnenja ujemata in ne kršijo v prejšnjem odstavku zapisanih pogojev, ne glede na to, ali gre za pozitivno ali negativno oceno, objavimo na Spletni strani.

11. Odgovornost

Za zaplete ali težave, ki bi nastale ob uporabi blaga v nasprotju z navodili za uporabo oziroma ob kakršni koli drugi morebitni nepravilni uporabi blaga ne odgovarjamo v zakonsko dovoljenem obsegu. Prav tako zaposleni v centru za pomoč uporabnikom Spletne strani niso pristojni za osebno reševanje morebitnih zapletov ali težav glede uporabe blaga.

Nadalje v zakonsko dovoljenem obsegu nismo odgovorni za morebitne občasne težave pri delovanju Spletne strani, morebitno netočnost informacij ali za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.

Pridržujemo si pravico do odstopa od pogodbe oz. realizacije naročila, če nastane bistvena ali očitna napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih Podjetje ne bi pristalo na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.

Komunikacija med nami poteka izključno preko Spletne strani, elektronske pošte in SMS sporočil.

12. Pritožbe in spori

12.1. Splošno

Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prizadevamo si izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav, lahko povežete telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo lahko oddate pisno po elektronski pošti na naslov: info@goldentree.si. Najkasneje v roku treh delovnih dni vam bomo potrdili, da smo prejeli pritožbo in vam sporočili kako dolgo jo bomo obravnavali in vas vseskozi obveščali o poteku postopka.

Po svojih najboljših močeh si prizadevamo, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

12.2. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko sprožili v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15; v nadaljevanju: ZIsRPS). Kot ponudnik blaga omogočamo spletno trgovino na območju Slovenije in na Spletni strani objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma vam je na voljo na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz ZIsRPS ter Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Podatki o podjetju:

Golden Tree, storitve za preobrazbo, d. o. o.

Alpska cesta 43

4248 Lesce

Matična številka: 6708501000

ID za DDV: SI28639103 (zavezanec za plačilo davka)

Družba je registrirana pri okrožnem sodišču v Kranju št. SRG 2014/46021 z dne 17. 10. 2014

Osnovni kapital: 7.500,00 EUR

Transakcijski račun pri Lon d. d. Kranj, št: SI56 6000 0000 0453 449

Splošni pogoji poslovanja so bili nazadnje posodobljeni dne 3. 7. 2024.